Winter is coming… – czas na temat ‚Winter Clothes’ :)

Mimo że za oknem jesień to większość dzieciaków chodzi już w zimowych ubrankach.

Na naszych zajęciach pojawił się ostatnio temat BABY MONKEY’S WINTER CLOTHES !

Tylko jak „ugryźć” temat? Już tłumaczę 🙂

Na początku zajęć każdy przedstawił się, ale żeby nie było nudno, wszyscy wymyślaliśmy imiona używając do tego nazw warzyw oraz owoców. Śmiechu co niemiara!

Baby English Center

Następnie wspólnie rozmawialiśmy zadając sobie pytania z poprzednich zajęć. Dzięki temu wszyscy utrwaliliśmy sobie poprzedni materiał. Na początku zajęć nie mogło zabraknąć też piosenki. Tym razem trafiło na Left&Right z poprzedniego roku. Nie zapominamy co się działo w poprzednim semestrze 🙂

Kolejnym etapem lekcji było wprowadzenie nowych słówek. Ale zanim to nastąpiło porozmawialiśmy sobie w czym każde z nas przyszło dzisiaj do Baby English Center i co zostało w szatni. Dzieci chętnie opowiadały o czapkach, butach, kurtkach a po takim wstępie powtarzały wymienione słówka już w języku angielskim. Gdy już poznaliśmy frazę „put on your…” rozpoczęliśmy grę w „kwiatki” do której potrzebne nam były łapki na muchy. Spokojnie, żadne z nas nie biegało po sali szukając tych malutkich zwierzątek 🙂 Naszym zadaniem było uderzyć w kartę, którą wskazał nauczyciel używając do tego fraz.

Baby English Center

Po wstępnym utrwaleniu materiału nadszedł czas na piosenkę wraz z gestami. Nie ukrywam, że dzieci są nią zachwycone. Ma ona charakter marszowy a animacja wywołuje salwy śmiechu co łatwo usłyszeć czekając na dzieci za drzwiami.

Gdy już zmęczyliśmy się dość długą piosenką postanowiliśmy co nieco ugotować. Do tego potrzebny był nam makaron, miska oraz małe karty z ubrankami. Ta ciekawość za każdym razem mnie zadziwia gdy moi uczniowie chcą bawić się makaronem dotykając, wyjmując czy też wąchając. Chyba muszę się do tego przyzwyczaić 😉

Baby English Center

Nasze brzuchy były już pełne co znaczyło, że czas się poruszać. Do tego zadania potrzebne były nam jedynie małe piłki. Na frazę wypowiedzianą  przez nauczyciela, dzieciaki miały rzucić piłkami w stronę wskazanej karty z ubraniem. Na koniec tej zabawy okazało się, że mamy dość dużo sprzątania, ponieważ piłki były wszędzie!  Dzieci zawsze chętnie pomagają śpiewając przy tym „Clean up, clean up. Everybody, let’s clean up!” – Super Simple Songs.

Zabawa kończąca zajęcia to dość popularna gra „Memory”. Bardzo miło mi jest słyszeć gdy dzieci powtarzają, że nie ważna jest wygrana tylko zabawa. To jest jeden z tych momentów gdy bardzo szeroko się uśmiecham 🙂

Tak jak co lekcję ostatnim elementem jest praca z książką. Tym razem wszyscy wycinaliśmy i wklejaliśmy  obrazki do zeszytu gdzie w tle słychać było piosenki, które poznaliśmy do tej pory i nie tylko.

red. Kamila Pełka

23376084_1971923393076971_3782490770998523821_n

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *