Już po wszystkim..
Emocje, napięcie, pozytywny stres towarzyszyły nam dzisiaj od samego rana. O 11.15 miałyśmy ustanowić pierwszy nieoficjalny Rekord Polski- Najliczniejszą Lekcję Języka Angielskiego, dlatego też już o godz. 10.00 stawiłyśmy się w szkole chcąc przygotować potrzebne nam materiały – po godzinie sala gimnastyczna Szkoły Podstawowej nr 152 w Łodzi była pełna dzieci! To wtedy pierwszy raz zobaczyłyśmy tak naprawdę z jak trudnym zadaniem będziemy się zmagać – dzieci było dużo. Naprawdę dużo!
Zmobilizowałyśmy się, wydobyłyśmy z siebie wszystkie dostępne w naszych organizmach i umysłach pokłady energii i zaczęłyśmy lekcję….
Początkowo nieśmiałe dzieci rozkręcały się coraz bardziej- finalnie cała sala równo i aktywnie brała udział w prowadzonej przez nas zabawie. Przerobiliśmy sporo materiału ponieważ pojawił się :
- Warm up ( sit down, stand up, jump, bow, shake your head itd.)
- Left& right ( poznaliśmy kierunki)
- I am a superhero ( poznaliśmy zwrot: I can … pytanie Can you….? oraz odpowiedzi Yes, I can/ No, I can’t. Poznaliśmy czasowniki takie jak: swim, run, fly, hide, cook, stretch)
- Numbers (poznaliśmy liczby 1-12)
- Come on come on ( poznaliśmy zwroty takie jak I can (kick, save, pass, catch, throw, score, shoot)
- I am a robot (zamieniliśmy się w roboty i poznaliśmy turn on/ switch off)
Byłyśmy zachwycone, jak szybko nasi uczniowie uczą się kolejnych zwrotów.
Każdy nowy temat oznaczał nową, energetyzująca piosenkę- od ulubionego przez dzieci ‘I’m a superhero!’ po wymagającą sporej aktywności ruchowej ‘Come on! Come on!’. Był śmiech, duuuużo ruchu, piski i głośny okrzyk ‘cheer!’
A na koniec? Radość, satysfakcja( ogromna!) i zadowolenie. Dzieci dostały dyplomy, dobrą zabawę i naukę – a my spełniłyśmy nasze marzenie 🙂
Co dalej? Cóż, nie pozostaje nam nic innego jak przygotowywać się do nowego rekordu- tym razem już oficjalnego! Uśmiech dzieci, ich dobra zabawa i ogromna satysfakcja są najlepszym wynagrodzeniem naszego wysiłku i ciężkiej pracy 🙂
red.Natalia Karwowska, Klaudia Grzelaczyk, Beata Owczarek